Uczniowie klas trzecich pracowali nad własnymi projektami z wykorzystaniem funkcji zmiany ekranu, rozwijanego menu oraz losowego wyboru komponentów wyświetlanych na ekranie.
Z kolei uczniowie klas pierwszych stawiali pierwsze kroki w kodowaniu. Zajęcia obejmowały m.in. projektowanie wyglądu aplikacji z wykorzystaniem pól tekstowych, przycisków i obrazów a także układu tabeli. W drugiej części warsztatów wykorzystywaliśmy opcje "Text_to_speech", odtwarzanie dźwięków oraz tworzyliśmy procedury pomocne przy zmienianiu ekranu.
Dla wszystkich osób, które były (albo nie były, a chciałyby zacząć) w piątek na warsztatach Klubu Kodera - warto przejść te 3 krótkie samouczki, żeby poznać podstawowe zasady przypisywania buttonom funkcji - tutaj akurat funkcja odtwarzania dźwięku, a także pauzowania odtwarzania dłuższego pliku dźwiękowego.
Co prawda po angielsku, ale wystarczy przyglądać się temu, co się dzieje na ekranie. A angieski przy okazji też się wyćwiczy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz